Handel Sprzedaż FVAT
Program Madar daje możliwość automatycznego sumowania ilości wprowadzanego do faktury asortymentu. Taka funkcjonalność może być wykorzystywana w bardzo różnych celach i niejednokrotnie wynika to ze specyfiki prowadzonej działalności czy też organizacji sposobu prowadzenia sprzedaży. Program sumuje ilości poszczególnych pozycji na fakturze.Kompensata
W programie zazwyczaj wprowadza się zapłaty do raportów kasowych bądź bankowych wskazując konkretną fakturę. Taka operacja powoduje to, że zostają traktowane przez program jako zapłacone.
Jeśli dokumenty mają być połączone z innymi stosuje się kompensatę.
Kompensata umożliwia połączenie dokumentów różnego typu np. faktur zakupu i sprzedaży dla różnych kontrahentów.
Jeśli dokumenty mają być połączone z innymi stosuje się kompensatę.
Kompensata umożliwia połączenie dokumentów różnego typu np. faktur zakupu i sprzedaży dla różnych kontrahentów.
Jak ustawić kasę dla wielu oddziałów
W firmie wielooddziałowej niejednokrotnie zachodzi potrzeba prowadzenia oddzielnych kas w ramach jednej firmy. Częstym problemem jest konieczność prowadzenia przez jedną osobę wszystkich kas firmy - mimo, że dotyczą one różnych, rozsianych geograficznie oddziałów. Program Madar daje możliwość przypisania konkretnej kasy oddziałowi tak by nie widział on kas pozostałych. Wówczas każdy oddział może prowadzić samodzielnie swoją kasę zwalniając z tego obowiązku osobę odpowiedzialną w centrali.
Sprawy (CRM) [?]
Ważnym ogniwem procesu obsługi klienta jest ewidencja i analiza zdarzeń, które nie są ściśle i bezwzględnie związane z procesem sprzedaży i często nie są rejestrowane w istniejących w firmie systemach. Oprócz rejestracji takich spraw konieczne jest planowania kolejnych etapów i działań oraz kontrolę ich realizacji.
Po wejściu do opcji pojawia się lista - tabela, w której widoczne są wybrane przez użytkownika kolumny z danymi opisującymi sprawę.
UWAGA - jeżeli pojawia się pusta lista (nie są widoczne nazwy kolumn) należy je skonfigurować.
Ustawienie podatku liniowego ∴
Księgowość Księga Przychodów i Rozchodów
Ustawienie podatku liniowego
- Właściciela należy dopisać do listy pracowników, Lista pracowników
- Następnie należy go wybrać z tej listy,
- Wejść do opcji Księgowość - KPiR,
- Wybrać z górnego menu Dane - Wspólnik 1,
- Pojawi się okienko z danymi do odliczenia podatku,
- Należy wybrać właściciela, którego wybiera się z listy pracowników,
- Następnie należy zaznaczyć pole Podatek liniowy,
- Na koniec zatwierdzić operację klawiszem zatwierdź.
Uprawnienia - lista
Administracja Uprawnienia
Administracja systemem w firmie często wymaga ustanowienia indywidualnych uprawnień dla poszczególnych osób i to nie tylko jako dostępu / braku dostępu do opcji - ale również poprzez wskazanie bądź wykluczenie dostępu do niektórych danych - numerów magazynów, kontrahentów, pracowników.Lista nadanych uprawnień
W programie możliwe jest nadanie użytkownikowi dostępu jedynie do wybranych pozycji na listach - poprzez wybraniu rodzaju listy (katalogu, słownika) i wskazanie pozycji, do których dany użytkownik ma mieć dostęp.Zestawienie pracowników zwolnionych, przyjętych i obecnych w umowach o pracę ∴
Kadry - Płace Plan pracy
Jak uzyskać zestawienie pracowników zwolnionych, przyjętych i obecnych w umowach o pracę