Pojęcie tematów może być związane z jednym z trzech zagadnień:
- zadanie-kontrakt – inaczej kontrakt, umowa, przedsięwzięcie (np. budowa obiektu),
- proces-zagadnienie – zagadnienie (np. naprawy gwarancyjne),
- dział-miejsce – miejsce (np. wydział spawalni).
Lista tematów służy do przeglądania utworzonych tematów, ich edycji, dodawania nowych i tworzenia zestawień.
Wydruki prezentujące dane wprowadzone do tematów
- zestawienia - powoduje wygenerowanie zestawienia według kontrahenta, tematu, osoby nadzorującej (kierownika) oraz określonego okresu i zagadnienia
- wg działów - generuje zestawienie według działów,
Dodatkowo zestawienie może zostać wyświetlone według statusu.
Wydruki pozostałe
W menu pozycja koszty - daje możliwość wyświetlenia zestawienia według:- wg FK - w układzie księgowym
- magazynu - zestawienie towarów wg tematów, z podziałem na dokumenty
- karty pracy - godziny - zestawienie czasu pracy z kart pracy
- karty pracy - pozycje - analiza kart pracy
- karta kontowa FK
- arkusz wyceny
Analizę kosztów i przychodów ewidencjonowanych dla danego tematu można przeprowadzić
również w opcjach:
- księgowość - wydruki - wykaz wg tematów
- handel - analizy zakładka [tematy]
Tematy powiązane:
Dopisywanie tematów - okienko
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.