Zasada działania:
1. Definicja sposobu księgowania
W opcji lista płac w menu pomocniczym konfiguracja - definicja księgowania płac.2. Sprawdzenie obliczeń
W opcji lista płac w menu pomocniczym obliczenia - dekretacja płac.3. Księgowanie do PK
W opcji PK w menu pomocniczym księgowanie - księgowanie Listy Płac.OPIS
Zakładka [księgowanie]
Należy wybrać w kolumnach:[pole] pole z listy pól, z którego wartość będzie księgowana na wybrane konto.
[WN] konto z planu kont, na które będzie księgowana wartość z ustawionego pola po
stronie Wn,
[MA] konto z planu kont, na które będzie księgowana wartość z ustawionego pola po
stronie Ma.
Dodatkowe zakładki [strona od 2 do 9]
W kolejnych zakładkach, oprócz opisanych wcześniej pól, pojawiają sią dodatkowo kolumny:MPK – miejsce powstawania kosztów, odpowiada polu MPK w bazie pracowników ,
LP – lista płac, odpowiada numerowi listy płac, wprowadzanemu przy zakładaniu listy płac
Dzięki temu możliwe jest np. rozróżnienie księgowania według grupy (rodzaju listy płac); również w ten sposób można zdefiniować księgowania na osobne konta rozrachunkowe dla pracowników.
Księgowanie na konta "5"
Rozksięgowanie na konta zespołu "5" jest dokonywane na podstawie kont / tematów (z których pobierane jest konto) wybranych w liście płac, proporcjonalnie do wskazanych dni / godzin.Kwoty, które są brane do księgowania definiuje się w zakładce [wg klucza].
W kolumnach wprowadza się pola:
[dodaj] które mają być zsumowane jako podstawa księgowania.
[odejmij] które mają być odjęte z podstawy (dla uproszczenia zapisu).
Tematy powiązane:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.