- wprowadzenie zamówienia,
- wystawienie / wysłanie deklaracji,
- przydzielenie sprawy z CRM do załatwienia,
- przydzielenie pisma do akceptacji.
Zdarzenia są zapisywane automatycznie przez program w bazie wiadomości według następujących zasad:
- Rodzaj zdarzeń, sposób oraz użytkownicy do powiadomienia są definiowane w opcji kierunek (jak zdefiniować kierunki podano niżej).
- Do list dopisują się tylko wtedy wiadomości, gdy są zgodne z definicją w bazie kierunek.
- Wiadomości określone dla danego operatora są widoczne po zalogowaniu przez niego na płycie głównej w oknie Messages.
- Wiadomości z listy są wysyłane do operatora według zdefiniowanego sposobu.
Jak zdefiniować kierunek
Aby zdefiniować kierunek należy kliknąć w messages następnie na wyświetlonym ekranie wybieramy opcję kierunek. Na wyświetlonej liście kierunków klikamy dopisz i wypełniamy formularz zgodnie z poniższym wzorem, czynność kończąc przyciskiem zatwierdź.miejsce - wybieramy z listy rodzaj informacji, który będzie monitorowany,
od... - wybieramy użytkownika którego aktywność będzie śledzona,
dla... - wybieramy użytkownika, któremu wyselekcjonowane informacje będą prezentowane,
medium - wybieranie hint spowoduje wyświetlanie chmurek informujących o nowym zdarzeniu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.