Wiadomości - dziennik zdarzeń w programie

W programie można śledzić zdarzenia mające wpływ na wspólną pracę, na przykład:
- wprowadzenie zamówienia,
- wystawienie / wysłanie deklaracji,
- przydzielenie sprawy z CRM do załatwienia,
- przydzielenie pisma do akceptacji.

Zdarzenia są zapisywane automatycznie przez program w bazie wiadomości według następujących zasad:

  1. Rodzaj zdarzeń, sposób oraz użytkownicy do powiadomienia są definiowane w opcji kierunek (jak zdefiniować kierunki podano niżej).
  2. Do list dopisują się tylko wtedy wiadomości, gdy są zgodne z definicją w bazie kierunek.
  3. Wiadomości określone dla danego operatora są widoczne po zalogowaniu przez niego na płycie głównej w oknie Messages.
  4. Wiadomości z listy są wysyłane do operatora według zdefiniowanego sposobu.



Jak zdefiniować kierunek

Aby zdefiniować kierunek należy kliknąć w messages następnie na wyświetlonym ekranie wybieramy opcję kierunek. Na wyświetlonej liście kierunków klikamy dopisz i wypełniamy formularz zgodnie z poniższym wzorem, czynność kończąc przyciskiem zatwierdź.

nazwa - podajemy dowolnie wybraną nazwę,
miejsce - wybieramy z listy rodzaj informacji, który będzie monitorowany,
od... - wybieramy użytkownika którego aktywność będzie śledzona,
dla... - wybieramy użytkownika, któremu wyselekcjonowane informacje będą prezentowane,
medium - wybieranie hint spowoduje wyświetlanie chmurek informujących o nowym zdarzeniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.