Lista płac - wynagrodzenie a nieobecność w pracy ∴

Rejestracja nieobecności

Rejestracja nieobecności powinna przebiegać w następujący sposób:
1) Absencje
Absencje - lista 



2) Plan pracy 
UWAGA! Wpisy w opcji Absencje przechodzą automatycznie do planu pracy.

Plan pracy - lista



3) Lista płac
UWAGA! Wpisy z opcji plan pracy przechodzą automatycznie do listy płac.


Pomniejszenie pensji

Przy wprowadzonych danych jak powyżej pensja obniża się automatycznie.
W polu 22 stawka miesięczna widoczna jest pełna kwota
W polu 29 wynagrodzenie za miesiąc wyliczone jest wynagrodzenie za czas pracy.

Obliczenia

Samego obliczanie wynagrodzenia za czas nieobecności w pracy (choroby, urlopu) dokonuje się na liście płac w zakładce [księgowanie].

(1)
Do kalendarzyka wprowadzają się symbole oznaczające nieobecność. Mogą zastać wprowadzone ręcznie, bądź zostać przepisane przez program z planu pracy.
Najczęściej używane:
c - wynagrodzenie chorobowe z zakładu pracy
C - zasiłek chorobowy z ubezpieczenia chorobowego
u - urlop taryfowy

(2)
Wyliczenie kwoty odbywa się w okienku [zasiłek / URLOP].

Więcej informacji na temat wyliczenia:
Lista płac - obliczenie wynagrodzenia za czas nieobecności ⇑

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.