1. Dopisać pracowników
Pracowników można dopisać bezpośrednio przy tworzeniu listy płac. Zalecane jest na początek dopisać paru pracowników wcześniej:Lista pracowników
Dopisywanie nowego pracownika
2. Założyć listę płac (nagłówek)
Tworząc pierwszą listę płac należy wybrać z menu Lista płac.
Naciskając klawisz [nowa lista] dopisać nową listę płac (nagłówek listy)
Lista płac - nagłówek listy3. Wpisać pensję dla pracownika
Wypłaty dopisuje się dodając kolejne pozycje poprzez klawisz [dopisz].Zobacz:
Płace - wprowadzanie na listę płac
4. Wydrukować listę (paski)
W menu [wydruki]- tabela - pozwala na standardowy wydruk listy,
- tabela A i tabela B - wydruki do samodzielnego zaprojektowania ( Lista płac - konfiguracja składników wynagrodzenia i wydruku)
5. Eksport do płatnika
Eksport danych płacowych do Płatnika wykonywany jest z poziomu listy płac (bądź umów zleceń) poprzez wywołanie klawisza [płatnik].6. Ewidencja absencji
Więcej:
Lista płac - wynagrodzenie a nieobecność w pracy
Na co zwrócić uwagę:
1. Skąd pobierane są dane do pensji
2. Umowy o pracę
3. Jak dodać własne pola do listy: Lista płac - konfiguracja składników wynagrodzenia i wydruku
4. Jak zrobić przelewy bezpośrednio z list płac
5. Gdzie wystawić deklarację PIT-11: Deklaracje PIT-11
6. Jak połączyć MADAR z Płatnikiem: Konfiguracja płac i kadr
7. Jak przesłać listę do programu Płatnik
8. Płace - lista płac- obliczanie wynagordzenia za czas nieobecności
9. Podstawa składki ubezpieczenia emerytalnego i rentowego
10. Pensje - parametry
Witam,jak mam dodac wymiar etatu przy wprowadzaniu pracownika?
OdpowiedzUsuńW umowach o pracę - jest pole w samej umowie, oraz w zgłoszeniach do ubezpieczeń.
OdpowiedzUsuń