Rejestracja nieobecności
Rejestracja nieobecności powinna przebiegać w następujący sposób:1) Absencje
Absencje - lista
2) Plan pracy
UWAGA! Wpisy w opcji Absencje przechodzą automatycznie do planu pracy.
Plan pracy - lista
3) Lista płac
UWAGA! Wpisy z opcji plan pracy przechodzą automatycznie do listy płac.
Pomniejszenie pensji
Przy wprowadzonych danych jak powyżej pensja obniża się automatycznie.W polu 22 stawka miesięczna widoczna jest pełna kwota
W polu 29 wynagrodzenie za miesiąc wyliczone jest wynagrodzenie za czas pracy.
Obliczenia
Samego obliczanie wynagrodzenia za czas nieobecności w pracy (choroby, urlopu) dokonuje się na liście płac w zakładce [księgowanie].(1)
Do kalendarzyka wprowadzają się symbole oznaczające nieobecność. Mogą zastać wprowadzone ręcznie, bądź zostać przepisane przez program z planu pracy.
Najczęściej używane:
c - wynagrodzenie chorobowe z zakładu pracy
C - zasiłek chorobowy z ubezpieczenia chorobowego
u - urlop taryfowy
(2)
Wyliczenie kwoty odbywa się w okienku [zasiłek / URLOP].
Lista płac - obliczenie wynagrodzenia za czas nieobecności ⇑
Pensje - parametry
Wynagrodzenie pracownika zatrudnionego/zwolnionego w środku miesiąca
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.