Lista płac - nagłówek listy [?]

Wypłaty w danym miesiącu są grupowane na listach płac.Przed wprowadzeniem pensji pracowników konieczne jest więc założenie nowej listy płac (nagłówka), w której zdefiniuje się podstawowe dane dotyczące listy.


Uwagi:
Daty z pól związanych z miesiącem wypłaty, naliczeniem i wypłatą przepiszą się do każdej pensji pracownika.
Podobnie obowiązek dni i godzin pracy (chyba, że inna ilość zostanie wprowadzona do planu pracy)

Pole:
grupa list - określa numer listy płac - pozwalając na wypełnianie automatyczne list płac

W zakładce [parametry]


[v] nie do urlopu - wypłacone pensje nie będą brane do podstawy urlopowej
[v] druga wypłata - ZUS - wypłacona pensja będzie doliczana do innej wypłaty w danym miesiącu przy przekazywaniu do Płatnika


Powiązane posty
Konfiguracja składników wynagrodzenia i wydruku listy
Obliczenie wynagrodzenia za czas nieobecności
Skąd pobierane są dane do pensji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz