Wypłaty w danym miesiącu są grupowane na listach płac.Przed wprowadzeniem pensji pracowników konieczne jest więc założenie nowej listy płac (nagłówka), w której zdefiniuje się podstawowe dane dotyczące listy.
Uwagi:
Daty z pól związanych z miesiącem wypłaty, naliczeniem i wypłatą przepiszą się do każdej pensji pracownika.
Podobnie obowiązek dni i godzin pracy (chyba, że inna ilość zostanie wprowadzona do planu pracy)
Pole:
grupa list - określa numer listy płac - pozwalając na wypełnianie automatyczne list płac
W zakładce [parametry]
[v] nie do urlopu - wypłacone pensje nie będą brane do podstawy urlopowej
[v] druga wypłata - ZUS - wypłacona pensja będzie doliczana do innej wypłaty w danym miesiącu przy przekazywaniu do Płatnika
Powiązane posty
Konfiguracja składników wynagrodzenia i wydruku listy
Obliczenie wynagrodzenia za czas nieobecności
Skąd pobierane są dane do pensji
Postawa składek ubezpieczenia emerytalnego i rentowego
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.