Pierwsza sekcja funkcji
- Konfiguracja - pozwala na skonfigurowanie podstawowych parametrów programu jak np. danych firmy, jej rachunków bankowych, wyglądu dokumentów i innych związanych z firmą, które wykorzystywane są przez program.
- Szablony księgowań
- Maski dokumentów
- Edytor szablonów - pozwala na wyedytowanie szablonu różnych dokumentów, które generowane są w programie jak np. wzór umowy o dzieło
- Uprawnienia, Użytkownicy, Operatorzy - to funkcje pozwalające na zarządzanie kontami użytkowników systemu Madar, nadawania im uprawnień do używania określonych funkcji systemu itp.
Druga sekcja funkcji
- Operacje - pozwala na wywołanie ekranu z zestawem operacji do wykonania,
- Zakres dat - pozwala ustawić okres obrachunkowy
- VNC - zdalna pomoc - pozwala na pobranie programu madvnc.exe, który służy do łączenia się z firmą Madar przez zdalny pulpit
- Archiwizacja - daje możliwość wykonania kopii zapasowej danych - więcej o archiwizacji można przeczytać w poście Bezpieczeństwo i aktualność danych
- Testy - pozwala wywołać funkcję sprawdzenia poprawności wprowadzonych danych, z kilku obszarów. Obszar sprawdzania danych wybiera się na wyświetlonym ekranie.
Klawisze
Najechanie myszką nad klawisz, w niektórych przypadkach wyświetla dodatkowe opcje w rogach klawisza. Przykładowo najechanie nad klawisz Bazy wyświetla w rogach tego klawisza skróty do opcji Pomocnicze i Operacje.
Cztery podstawowe klawisze w module administracja to:
- Raportowanie - pozwala na utworzenie i wczytanie pożądanych raportów,
- Ewidencje - wyświetla ekran ewidencji do wyboru,
- Kasa fiskalna - daje dostęp do opcji związanych z kasami fiskalnymi,
- Bazy - pozwala wejść do opcji, w której możliwe jest przejrzenie różnych baz danych gromadzonych w programie jak np. stany magazynowe, rejestry VAT, zamówienia itd.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.