Nawigacja po programie Madar7

Madar7 jest zintegrowanym systemem informatycznym, zarządzania przedsiębiorstwem, klasy ERP II. Łączy w sobie takie moduły jak Księgowość, Kadry-Płace, Produkcja, Handel i inne. Po zalogowaniu się do systemu przez przeglądarkę internetową, wyświetlany jest ekran zaprezentowany poniżej.


Menu po lewej stronie






Lewostronne menu zawiera wejście do czterech podstawowych katalogów (ewidencji) programu:
  • Kontrahenci - katalog wszystkich kontrahentów, z którego korzystają wszystkie moduły i funkcjonalności, bez którego praca z systemem nie byłaby możliwa,
  • Pracownicy - katalog, lista pracowników,
  • Towary - katalog zawierający cały oferowany asortyment,
  • Tematy - lista wszystkich prowadzonych w programie tematów,





Po lewej stronie znajdują się dodatkowo dwa przyciski:

  • CRM
  • Portale - wyświetla ekran wyboru specyficznych portali oferowanych przez system tj. Sklep internetowy, Promoboard, Portal pracowniczy, Portal klienta, Feedback oraz Portal menadżera.
     

Menu po prawej stronie


Prawostronne menu zawiera wejście do poszczególnych modułów systemu:
Moduł Księgowość służy do prowadzenia rachunkowości w przedsiębiorstwie, zarówno na pełnych księgach rachunkowych jak i poprzez formę uproszczoną. Więcej o nawigacji po module Księgowość można przeczytać w poście Nawigacja po module Księgowość
Moduł Kadry - Płace służy do prowadzenia ewidencji i analiz związanych z wszelkimi sprawami pracowniczymi. Więcej o nawigacji po module Kadry - Płace można przeczytać w poście Nawigacja po module Kadry - Płace
Moduł Handel służy do prowadzenia gospodarki magazynowej oraz sprzedaży. Więcej o nawigacji po module Handel można przeczytać w poście Nawigacja po module Handel
Moduł Produkcja służy do rejestracji i analizy procesów związanych z prowadzoną w przedsiębiorstwie produkcją. Więcej o nawigacji po module Produkcja można przeczytać w poście Nawigacja po module Produkcja
Moduł Administracja służy do zarządzania systemem Madar, m.in. jego ustawieniami, uprawnieniami i funkcjami dodatkowymi spoza zakresu tematycznego pozostałych modułów. Więcej o nawigacji po module Administracja można przeczytać w poście Nawigacja po module Administracja


Dodatkowo pod klawiszami wyżej opisanymi znajduje się specyficzna tablica informacyjna tzw. dashboard. Więcej na temat prezentowanych w dashboardzie informacji a także jego ustawień można przeczytać w poście Tablica informacyjna - Dashboard

UWAGA! Wyłączenie tej opcji jest możliwe poprzez wybranie dla zalogowanego operatora "pustego" wskaźnika. W opcji administracja-operator zakładka [autostart] w polu wskaźniki należy dopisać do listy pusty (niewypełnione pola) wskaźnik i go wybrać.

Menu 'Akcja'


W prawym górnym rogu znajduje się rozwijalne menu Akcja.
W menu Akcja dostępne są cztery funkcje szczególne:
  • zmiana firmy - pozwala, na przełączanie się pomiędzy prowadzonymi w systemie autonomicznymi firmami,
  • setup - pozwala na wejście do różnych ustawień sytemu,
  • profil - ustawienia profilu użytkownika (np. zmiana hasła)
  • logout - przycisk pozwalający na wylogowanie się z systemu

Środek ekranu


Środek ekranu podzielony jest na dwie podstawowe sekcje. W pierwszej sekcji prezentowana jest grupa funkcji, zależy ona od wybranego w danym momencie modułu. Dla przykładu zaprezentowana została poniżej grupa funkcji z modułu Księgowość.


Druga sekcja są to "wyciągnięte" z systemu pewne informacje związane z prowadzonym w programie elektronicznym sekretariatem i CRM.

Tematy powiązane:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.