- Każda sprawa może być podzielona na etapy, z oznaczonymi innymi osobami kontaktowymi, operatorami, różnymi terminami realizacji.
- Wprowadzone etapy widoczne są na liście w lewej części okna.
- Zamknięcie etapu polega na zaznaczeniu znacznika wykonano bądź zaniechano w parametrach etapu.
- Jeżeli na liście spraw wybrany jest termin realizacji, wyświetlany jest termin tego etapu, którego termin realizacji jest najwcześniejszy.
- Sposób wypełniania pól etapu może być zaprojektowany w scenariuszach i wybierana jako procedura etapu.
Informacje podstawowe
W lewej części okna znajduje się lista zawierająca kolejne [etapy] ⇒ Sprawy - etapy.Każdy etap sprawy może mieć swój krótki opis (,,przyjęcie zgłoszenia", ,,naprawa", ,,wydanie sprzętu" itp.) wprowadzony w pole dotyczy.
Większą ilość informacji wprowadza się w pole opisowe.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.