Bilansowanie w momencie dopisywania kosztu ∴

 Księgowość     Rejestry VAT 

Czasem bywa tak, że musimy zrobić np przedpłatę na jakiś produkt, bądź Pani Księgowa prowadząca kasę/bank musi zaksięgować wpłatę, a fakturę do wpłaty otrzymuje później. Co wtedy? Skąd wiedzieć że do takiej i takiej faktury jest już wpłata?


  • Wpisujemy kwotę do kasy/banku, następnie zatwierdzamy.



  • Dopisujemy np koszt. 

  • Klikamy zatwierdź.  Program zapyta czy zatwierdzić. 


  • Klikamy - TAK,
  • Program zapyta czy bilansować konto,  klikamy TAK,

  •  Pojawi się okienko bilansowania, należy zaznaczyć pozycje, które maja być zbilansowane i kliknąć Bilansowanie
     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.