Handel Remanent
Założenie remanentu powoduje pojawienie się pustego okienka, w którym można wprowadzać remanent.
Wypełnianie listy
W przypadku wpisywania nowego remenentu należy w pierwszej kolejności
określić na jakiej podstawie tworzony jest remanent. Do określenia tego
służą opcje dostępne w menu:- przepisz towary: wypełnianie listy na podstawie katalogu towarów,
- przepisz stoisko: wypełnianie listy na podstawie stanu na wybranym stoisku. Wypełnienie na podstawie stanu umożliwia zachowanie informacji o dostawcy.
Modyfikacja danych
Po wybraniu zbioru pojawia się specjalna lista z nazwą, ilością oraz katalogową ceną zakupu towaru.
Zmiana ilości jest możliwa po znalezieniu i wybraniu właściwego towaru i naciśnięciu klawisza [Enter].
Jeśli zmianie ulegają inne dane - należy nacisnąć edycja lub klawisz F4. Pojawi się wtedy okienko, w którym można zmienić cenę zakupu i sprzedaży, stawkę VAT.
Wydruk remanentu
Po wprowadzeniu remanentu możliwe jest jego wydrukowanie za pomocą funkcji zestawienia - wydruk.Korekta stanu magazynowego
Po wpisaniu remanentu należy przyjąć na stan, bądź w całości bądź jedynie różnice pomiędzy stanem w komputerze, a remanentem. Dużym ułatwieniem przy sporządzaniu i sprawdzaniu remanentu jest możliwość porównania go ze stanem magazynu.Zobacz:
Korekta stanu po remanencie
Do pobrania Instrukcja inwentaryzacyjna - sporzadzanie przy użyciu programu Madar 7
Tematy powiązane
Remanent - wydruk różnic SORT
Remanent
Korekta stanu po remanencie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.