Na podstawie wypełnionych pól w okienku danej umowy możliwy jest wydruk umowy oraz tworzone zestawienia.
Rodzaje dokumentów rejestrowanych w opcji zależne jest od pola rodzaj. Najczęściej rejestrowane są:
- Informacje o zatrudnieniach w poprzednich przedsiębiorstwach, w tym ukończone szkoły do obliczenia stażu pracy - w kwestionariuszu osobowym.
- Przebieg pracy zawodowej w bieżącym przedsiębiorstwie: umowy o pracę, zmiany stawek zaszeregowania, stanowiska, etatu, przyporządkowanie do działu/budowy.
- Zgłoszenie do ubezpieczeń (ZUS ZUA, ZWUA) - eksportowane do programu Płatnik.
- Rejestracja urlopów: macierzyńskich i wychowawczych.
- Ustanie zatrudnienia - świadectwo pracy i rozwiązanie umowy o pracę.
Inne przypadki rejestrowane w opcji umowy o pracę:
- urlop wychowawczy - rejestruje się daty rozpoczęcia i zakończenia, kod tytułu ubezpieczeń oraz kwotę dla zasiłków: macierzyńskich, rodzicielskich, wychowawczych.
⇒ zobacz: Pensja w części finansowana przez budżet, w części przez pracodawcę - oznaczenie wymagań - odbywa się pod edycją w zakładce III umów o pracę - np. oznaczenie pracownikowi niepełnospawności lub szkolenie BHP można wykonać przez wybranie [v] odpowiednio przy danej pozycji.
Tematy powiązane:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.