Umowy o pracę - okienko [?]

Na podstawie wypełnionych pól w okienku danej umowy możliwy jest wydruk umowy oraz tworzone zestawienia.



Rodzaje dokumentów rejestrowanych w opcji zależne jest od pola rodzaj. Najczęściej rejestrowane są:
  1. Informacje o zatrudnieniach w poprzednich przedsiębiorstwach, w tym ukończone szkoły do obliczenia stażu pracy  - w kwestionariuszu osobowym.
  2. Przebieg pracy zawodowej w bieżącym przedsiębiorstwie: umowy o pracę, zmiany stawek zaszeregowania, stanowiska, etatu, przyporządkowanie do działu/budowy.
  3. Zgłoszenie do ubezpieczeń (ZUS ZUA, ZWUA) - eksportowane do programu Płatnik.
  4. Rejestracja urlopów: macierzyńskich i wychowawczych. 
  5. Ustanie zatrudnienia - świadectwo pracy i rozwiązanie umowy o pracę.


Inne przypadki rejestrowane w opcji umowy o pracę:
  • urlop wychowawczy - rejestruje się daty rozpoczęcia i zakończenia, kod tytułu ubezpieczeń oraz kwotę dla zasiłków: macierzyńskich, rodzicielskich, wychowawczych.
    ⇒ zobacz: Pensja w części finansowana przez budżet, w części przez pracodawcę
  • oznaczenie wymagań - odbywa się pod edycją w zakładce III umów o pracę - np. oznaczenie pracownikowi niepełnospawności lub szkolenie BHP można wykonać przez wybranie [v] odpowiednio przy danej pozycji. 






Zaznaczanie 

Tematy powiązane:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.