Użytkownicy - lista

Administracja  Użytkownicy 
Kontrolę dostępu do opcji w programie realizuje się poprzez zdefiniowanie użytkowników. Oprócz ustalania praw "wejścia" do modułów i opcji w programie można ograniczyć:
  • prawo do modyfikacji danych (bieżących, starszych, zamkniętych),
  • dostęp do katalogów,
  • kasowanie danych,
  • dostęp do firm ze zmiany firmy.

Okno z danymi użytkownika jest bardzo rozbudowane i służy głównie do określenia uprawnień do różnych działań w programie. Na liście możliwe jest dopisanie nowego użytkownika oraz modyfikacje uprawnień.



Z bazą użytkowników związana jest też baza operatorów oraz możliwość definiowania szczegółowych uprawnień do wybranych kont, kontrahentów, magazynów, list płac, pracowników itp.

Tematy powiązane:
Dopisywanie i edycja użytkownika
Dopisywanie uprawnień

2 komentarze:

  1. 1) W jaki sposób można usunąć użytkonika ?
    2) Czy można dodać kilka kont z uprawnieniami administratora ? (dodanie użytkowników) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ad.1) - nie - należy wyzerować zawartość pól i oznaczyć "nieaktualny"
    Ad.2) - kolejne konta mają takie uprawnienia, jakie są zaznaczone (wybrane) - jeśli więc wybierze się wszystkie - będzie prawie na prawach adminstratora.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.