Kasjer

Opcja Kasjer pozwala na obsługę raportów kasowych, bankowych a także dokumentów związanych ze środkami pieniężnymi.


Kasjer podzielony jest na trzy sekcje:

1. Kasa

  • kasa - (kasa1, kasa2...)  umożliwia tworzenie raportów kasowych i prowadzenie kasy w firmie,
  • faktura zaliczkowa - możliwość wystawienia klientowi, który dokonuje wpłaty zaliczki w poczet przyszłych dostaw, 
  • kompensata - umożliwia skompensowanie zobowiązań i należności wynikających z różnych dokumentów,
  • preliminarz -pokazuje wszystkie dokumenty, które są niezapłacone w systemie,
  • utargi - możliwość wprowadzenia utargów,
  • utargi zwrot - umożliwia zwrot utargów,
  • raporty: dekretacja - pozwala na podejrzenie wprowadzonych pozycji w wybranym raporcie a także m.in. przypisanie do wpłaty lub wypłaty konta przeciwstawnego czy też bilansowania dokumentów, 

2.Bank

  • bank (bank1, bank2, bank3...) umożliwia tworzenie i prowadzenie raportów bankowych,

3.Nota

  • nota korygująca VAT -wystawiana przez nabywcę dotycząca pomyłek w zakresie danych innych niż wartości,
  • nota księgowa,
  • odsetki - naliczane są od faktur, które zostały zapłacone po terminie ich płatności,
  • wezwania - możliwość tworzenia wezwań do zapłaty,
  • przelewy - możliwość utworzenia przelewu bankowego,
  • potwierdzenia sald - możliwość sporządzenia potwierdzenia sald,
  • różnice kursowe,
  • import dokumentów - pozwala na wstępne zaimportowanie wyciągów bankowych.



Tematy powiązane:


2 komentarze:

  1. Całkiem ciekawe, chociaż mogli byście dać więcej obrazków albo jakiś filmik najlepiej bo inaczej to trudno się połapać o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń