Zestawienie sald

 Księgowość     Wydruki 
Zestawienie obrotów i sald wykonuje się w opcji księgowość-wydruki-zestawienie sald.
-
  • okres od - data początkowa okresu, za jaki będzie tworzone zestawienia
  • .. do - data końcowa okresu, za jaki będzie tworzone zestawienie
  • "wykaz obrotów" do wpisania treści - wpisane informacje pojawią się w nagłówku zestawienia
  • test - kwoty, które pojawią się na zestawieniu będą oznaczać niezgodności za podany okres pomiędzy księga główna a pomocnicza,
  • rachunek wyników - drukowane będą te konta, które maja zaznaczone [v] w polu rachunek wyników
  • konta pozabilansowe - na zestawieniu pojawią się również konta, które mają w polu rodzaj wybrane P
  • pozabilansowe,
  • dewizy
  • format EXCEL - zestawienie w postaci tabel przygotowanych do eksportu do arkusza kalkulacyjnego,
  • budżet - na zestawieniu pojawi się kolumna budżet; budżet można wprowadzić w opcji plan kont
  • wg cech - na zestawieniu pojawią się tylko te konta, które mają wybraną cechę
  • salda dwustronne - na zestawieniu w kolumnie salda będą wykazywane salda Wn i Ma (nie persaldo),
  • bilans otwarcia - do zestawienia zostanie dodana kolumna bilans otwarcia, kolumna narastająco będzie liczona bez BO,
  • pomiń analitykę - na zestawieniu pojawią się tylko konta syntetyczne, zapisy nie będą sumą z kont analitycznych,
  • pomiń 13 okres - na zestawieniu pominięte zostaną PK, które oznaczone są _ 13 okres,
  • pomiń puste - na zestawieniu pojawią się tylko konta, które wykazują obroty,
  • konto od - konto początkowe (jeżeli nie zostanie wybrane – zestawienie będzie tworzone dla wszystkich),
  • do konta - konto ostatnie, dla których może być tworzone zestawienie (można nie wybierać dla wszystkich).
Po kliknięciu klawisza start pojawia się podgląd wydruku zestawienia
Testy - przełącznik [v] test:
  • Zgodność księgi głównej z księgami pomocniczymi
 Niezgodności na wydruku
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz