Kontakty - jak uzyskać wyselekcjonowaną listę ∴

Program umożliwia uzyskanie grup docelowych kampanii na podstawie informacji zawartych w bazie kontaktów. Agregacja jest możliwa według cech określających grupę klientów (region, kampania czy rodzaj - częściowo do samodzielnego projektowania), informacji o poprzednich kampaniach marketingowych (powtórzenie kampanii z uwzględnieniem ”zwrotów”, kampanie do klientów, którzy odpowiedzieli), rejestrowanych atrybutów.

Grupowanie kontaktów - agregacja 

Na podstawie wcześniej wprowadzonych kampanii oraz kontaktów (atrybutów wprowadzanych do kampanii i kontaktów) można automatycznie wypełniać kampanie przy pomocy agregacji.


Po wyborze w liście z górnego menu opcji agregacja w okienku można zaznaczyć:
  1. znacznika - pomocy wyboru np. kodu pocztowego lub czy ktoś posiada e-mail.
  2. atrybuty - poprzez opcje:
    odejmij – atrybut, który ma nie zostać uwzględniony np. zwrot.
    dodaj kategorie – atrybut, który nas interesuje np. EMAIL i WYSYŁKA WARSZAWA.
  3. rodzaju kontaktu - na przykład tylko dla klientów. 


Tematy powiązane:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.