Jak wygląda portal pracownika?
Z poziomu programu dane widoczne w tej opcji widoczne są w opcji CRM - PORTAL pracownika.Po wybraniu pracownika z listy - pojawia takie samo okno, jakie będzie wyświetlało się pracownikowi:
Konfiguracja programu
Aby pracownik mógł się zalogować musi mieć wpisany adres e-mail (pracownik-zakładka identyfikacja-pole EMAIL).
Widoczność pensji
Widoczność pensji jest uzależniona o statusu jaki został ustawiony dla poszczególnej listy płac. Po przejściu do opcji Listy płac w module Kadry-Płace należy przejść do listy list płac.
W oknie list płac po wybraniu jednej z pozycji jest możliwa zmiana statusu.
W przypadku, gdy lista płac posiada status:
- otwarte - pracownik ma możliwość zobaczyć pensję z listy płac na zestawieniu pensji w portalu pracownika po upływie dwóch miesięcy od daty utworzenia listy płac,
- zatwierdzone - gdy lista płac została zatwierdzona (nie będzie edytowana) pracownik ma możliwość zobaczyć pensję z listy płac na zestawieniu pensji w portalu pracownika,
- zaksięgowane - gdy lista płac została zaksięgowana (nie będzie edytowana) pracownik ma możliwość zobaczyć pensję z listy płac na zestawieniu pensji w portalu pracownika.
Tematy powiązane:
- Sprawdzenie wydruku z pensji w portalu pracowniczym
- INVOICER.BLOGSPOT.COM: Kiosk pracowniczy
- PIT-11 w Portalu pracownika
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.