Po stronie użytkownika programu:
1. Przejść do listy kontaktów poprzez opcję Kontrahenci.2. Odszukać, zaznaczyć kontrahenta i przejść do jego edycji.
3. W dolnej części okna edycji należy wybrać przycisk parametry.
4. W polu login email podać adres email kontrahenta, następnie wybrać powrót i zatwierdź.
Po stronie klienta:
5. Należy przejść do okna logowania do chmury.6. W polu login podać ten sam adres email, który został przypisany kontrahentowi.
7. (Bez podawania hasła) wybrać przypomnij hasło i ponownie podać ten adres, kliknąć w przycisk
email. Zostanie wysłana wiadomość, która będzie zawierała link, w który należy kliknąć.
Zostanie wyświetlona nowa karta z danymi do logowania (login to adres email, a hasło zostaje generowane przez program i jest podpisane jako hasło).
8. Należy przejść do okna logowania do chmury i podać login (adres email) oraz wygenerowane hasło otrzymane na maila. Po zalogowaniu pojawi się ekran portalu klienta.
Tematy powiązane:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.