Lista płac - jak rozpocząć •

1. Dopisać pracowników

Pracowników można dopisać bezpośrednio przy tworzeniu listy płac. Zalecane jest na początek dopisać paru pracowników wcześniej:
Zobacz:

Lista pracowników
Dopisywanie nowego pracownika




2. Założyć listę płac (nagłówek)

Tworząc pierwszą listę płac należy wybrać z menu Lista płac.


Naciskając klawisz [nowa lista] dopisać nową listę płac (nagłówek listy)
Zobacz:
Lista płac - nagłówek listy



3. Wpisać pensję dla pracownika

Wypłaty dopisuje się dodając kolejne pozycje poprzez klawisz [dopisz].

Zobacz:
Płace - wprowadzanie na listę płac

4. Wydrukować listę (paski)

W menu [wydruki]  


5. Eksport do płatnika 

Eksport danych płacowych do Płatnika wykonywany jest z poziomu listy płac (bądź umów zleceń) poprzez wywołanie klawisza [płatnik].

6. Ewidencja absencji

Program pozwala również na wyliczenie wynagrodzenia za czas pracy oraz za czas nieobecności. Zakładka [księgowanie] służy do ewidencji nieobecności, obliczania wynagrodzenia za czas choroby i urlopu oraz wprowadzania definicji księgowania.
Więcej:
 Lista płac - wynagrodzenie a nieobecność w pracy





Na co zwrócić uwagę:

1. Skąd pobierane są dane do pensji
2. Umowy o pracę
3. Jak dodać własne pola do listy: Lista płac - konfiguracja składników wynagrodzenia i wydruku
4. Jak zrobić przelewy bezpośrednio z list płac
5. Gdzie wystawić deklarację PIT-11: Deklaracje PIT-11
6. Jak połączyć MADAR z Płatnikiem: Konfiguracja płac i kadr
7. Jak przesłać listę do programu Płatnik
8. Płace - lista płac- obliczanie wynagordzenia za czas nieobecności
9. Podstawa składki ubezpieczenia emerytalnego i rentowego
10. Pensje - parametry

2 komentarze:

  1. Witam,jak mam dodac wymiar etatu przy wprowadzaniu pracownika?

    OdpowiedzUsuń
  2. W umowach o pracę - jest pole w samej umowie, oraz w zgłoszeniach do ubezpieczeń.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.